چاقو ضامن دار
چاقو پرتابی

181 محمد طالب خالدی
182 برای چربی سوزی حداکثر در حداقل زمان احتیاج به یک برنامه ی دقیق هوازی تغذیه ای است که متناسب با فرم و آناتومی بدن هر فرد متفاوت است.استفاده از پروتیین بعد تمرین مثل سفیده تخم مرغ الزامیست.دوره یک ماهه چربی سوزی پیشنهادی بنده به طور کلی: صبحانه یک فنجان قهوه تلخه تلخ و عدد سفیده تخم مرغ آبپز و کاهو میان وعده یک لیوان شیر و دو عدد خرما ناهار فقط سینه مرغ آبپز شده یا تن ماهی بدون هیچ روغن و یا ماهی کبابی بدون روغن.گوشت قرمز در این یک ماه کاملا حذف شود.برنج قاشق.یک کاسه ماست چکیده قبل از تمرین یک عدد موز و یک عدد پرتقال.بعد از تمرین عدد سفیده تخم مرغ. شام سالاد فصل بدون سس نان جو روزانه به اندازه نصف کف دست مصرف شود. تمرین هم هوازی با گرم کن به میزان تعرق بیشتر مین تردمیل. استفاده از سلفون به دور شکم در حین هواری موثر است.تمرینات وزنه در کنار هوازی برای فرم بدن هم نیازه مطمین باشید در یک ماه تا کیلو کم میشید.موفق باشید. مکمل های ورزشی هم مثل لیپوسیکس و آمینواسید و گلوتامین برای نتیجه بیشتر مفیده ولی زیر نظر مربی با تجربه و صلاح دید او. موفق باشید

شرط اول برنامه غذایی

شرط دوم انجام دادن  ورزش های هوازی

شرط سوم تمرینات شکم

الف -بالا آوردن پاها در حالت خوابیده

ب _انجام حرکت ورزشی دراز و نشست

ج _انجام حرکت ورزشی پا دوچرخه


37 آکاایران: دلایل نفخ شکم آکاایران به گزارش آلامتو به نقل از سلامت ؛ نفخ، یکی از متداول ترین و البته بارزترین بیماری های شکمی است. پیش از این که خوردن لوبیا پخته را برای همیشه ترک کنید بهتراست بدانید نفخ که چیزی جز هوا و گاز اضافی به دام افتاده در دستگاه گوارش نیست، بیشتر به نحوه خوردن مربوط می شود تا خودِ آن چیزی که می خورید. به گزارش آکاایران شش چیز کوچکی که تاثیری بزرگ و شگفت انگیز روی دورکمرتان دارند: عاشق آدامس جویدن هستید. ...
38 دلایل نفخ شکم عاداتی که باعث نفخ می شود
39 دلایل نفخ شکم عاداتی که باعث نفخ می شود
40
41